Використання азоту для наповнення в колеса

Використання азоту як атмосфери для автомобільних коліс має тривалу історію. І пов'язано великою мірою з пошуком найбільш безпечного варіанта експлуатації автомобіля.

У цієї технології є прихильники і супротивники, але і ті й інші погодяться з тим що безпека - понад усе і що використання азоту - це не технології майбутнього, а доконаний факт. Сьогодні використання азоту в шинах закріплено в технічних вимогах для проведення спортивних гоночних заходів практично всіх рівнів для всіх типів автотранспорту. Також такі компанії як Mercedes Benz, Ford та інші випускають нові автомобілі з закачаним в колеса азотом. Багато транспортних компаній по вантажопасажирських перевезеннях включили використання азоту в технічні вимоги своїх компаній.

До речі, всі працівники ELME MESSER GAAS в Латвії використовують транспорт тільки з азотом в колесах.

Що ж дає азот?

Рекомендована частота перевірок тиску в шинах при накачуванні повітрям - 1 раз на 2 тижні, при накачуванні азотом - 1 раз в 6 тижнів.

У три рази рідше перевіряємо тиск в шинах!

При накачуванні азотом менше корозія гуми, корду і диска за рахунок відсутності кисню і вологи.

Відповідно довговічність колеса в цілому збільшується на 25%!

Молекула азоту в 4 рази більше молекули кисню.

При наявності мікро дефектів в контакті гуми з ободом і в самій структурі гуми, азот утворює набагато менше витоків і відповідно економить пальне!

Азот практично не впливає на зміну тиску в колесі залежно від зміни температури навколишнього середовища. Ця властивість особливо цінно при перепадах температур і при звичайних умовах, але агресивній їзді.

Набагато менше ризиків розриву шини і стабільно хороші показники зчеплення колеса з дорогою при їзді, маневрах і гальмуванні!

При проколі безкамерної шини азот забезпечує безпечне (без вибуху і полум'я), повільне зниження тиску в колесі.

Це дозволяє безаварійно зупинитися або при невеликих проколи продовжити рух!

Азот за рахунок кращих ніж у повітря демпфуючих властивостей, створює додатковий ефект амортизації непідресореної маси.

Це дає більший комфорт і безпеку при їзді!

При агресивній їзді або при підклинювання гальмівної системи, кисень повітря вступає в ланцюгову реакцію і відбувається пневматичний вибух через зростання температури і тиску.

Азот зменшує можливість пневматичного вибуху і освіту полум'я!

 

Як впливає ступінь накачування колеса на величину контактного плями з дорогою

 

    недокачане         норма   перекачане
     

Як впливає площа контактного плями на витрату палива

 

Відсоток перекачки Відсоток зносу Витрати пального

 

 

   
   в Вашій країні:

   Естонія
   Латвія
   Литва
   Росія
   Україна

 Global web
 www.elmemesser.eu

 

Журнал для клієнтів

"Gases for Life"

СВІЖИЙ НОМЕР